субота, 14 травня 2016 р.

4-5/05/2016 Цікавинки дня

Після вихідних помітили, що почала цвісти полуниця:

та рясно зійшов крес-салат. Хлопці були задоволені (дякую, Світлано, за ідею):
Ще треба вивчити як він має вирости, щоб можна було їсти і написати рекламну інформацію.
Почали робити дослід зі сполучними посудинами:
Поки рідина потихеньку перетікала з однієї ємності в іншу, почитали наступну мурашину історію, де мама-мураха дуже плакала, бо не знала, що робити. Трішки обговорили, чому ми плачемо з точки зору біології та емоційної. І кожен написав свої причини плачу.
Десь через 10-15 хвилин рівень рідин в порожніх коробочках почав рости, кольори змішуватися. В кінці побачили, що вода перетікає і рівень стає однаковим. Також наочно побачили, що вода може рухатись угору, якщо дати їй шлях. Це дало наукову основу для фітільного поливу, адже ще цього дня хлопці почали розмножувати фіалки - посадили листочки у землю, одна частинка шнурочку в коробочці з землею, інша у воді. Фіалка та земля набирають води стільки, скільки їй потрібно.
При посадці фіалок вирішили полити не звичайною водою, а водою з добривом. У інструкції була кількість добрива на 1л, а у нас була пляшка 900мл. Хлопці рахували, скільки потрібно добрива. Поки ще пропорцій не проходили, то рахували скільки треба добрива на 100мл, потім множили на 9. Дуже їм не хотілось "знову займатися математикою". Але в житті майже щодня потрібно такі речі рахувати, тому після декількох прикладів все ж включилися і займалися. Після школи заходили з мамою Артема у магазин і "милувалися" знанням математики у продавців: стара ціна 100 грн, знижка 20%, нова ціна 85 грн.
На обід рис з сиром + салат з капусти. З кожним разом нарізати овочі у хлопців виходить краще.

У четвер спочатку займались логічними задачками. Розбирали значення виразів "не менше ніж...", "щонайменше", "ті, що розв'язали хоча б..." і т.п. Трішки затронули дроби. З допомогою паличок Кюізенера ділили ціле навпіл (результат не завжди був цілим), ділили 2 цілих та 1/2 навпіл.
Різали "полотно" (рахували скільки разів потрібно ножицями попрацювати, щоб розрізати на 8 частин).
Та рахували зі скількома зустрічними потягами зустрічається потяг, який їздить по певному графіку.
Після логічних головоломок досліджували мильний розчин. Порівнювали оригінальний (купований) з тим, що приготували напередодні. Робили бульбашки без дмухання:

багато бульбашок одночасно:
а також гратки у просторі:
і мега-гратки:
 Разом досліджувати цікаво.
Після мильнокулько-досліджень гречка з салатом на обід та роз'їхались по додатковим заняттям.





Немає коментарів:

Дописати коментар