неділя, 5 лютого 2017 р.

Тижні 18-20 (20, 23, 25, 30/01 01/02). Цікавинки шкільних днів

Шкода, що на все не вистачає часу. Знімки робили, але прописати, що ж було не вийшло. Виправляюсь.
За ці 5 днів, що зустрічались займались різноманітним:


Англійська - перейшли у Present Continious. Розглядали поділ часів:


Складали речення у різних часах. Грали у "вгадай слово" англійською, з набору карток створювали міні-казочку.
Досліджували хімічні та фізичні властивості навколишнього світу:
Як виросли кристали за період, поки нас не було:
Як вони виглядають під мікроскопом:
Який об'єм та скільки важить сніг одразу після вулиці, через 2 години та через день що з ним трапляється (вага константа, об'єм змінився):
 Досліджували температуру горіння спирту. Підпалювали спирт на грошах - вогонь був, але папірці майже цілі:
Робили фонтан, але вже не з соди/оцту:
Отримували чудову піну:
Та осад від реакції:
Розглядали складові під мікроскопом та результат їх взаємодії.
Знову пускали мильні бульбашки, але на цей раз на морозі вони замерзали, утворюючи плівку:
Досліджували світло (чому деякі матеріали відбивають, а деякі поглинають світло, що бачимо на різній відстані, дивились на вігнуті/випуклі лінзи):
Дізнавались про історію - кам'яний вік. Чим він особливий, які відкриття та їх наслідки. Переглядали та обговорювали відео:

І грали у гру "Кам'яний вік" - зміцнювали свої поселення завдяки ресурсам, годували, навчались, будували будиночки:

Хлопці мали час на творчість Лего - створювали свої бази:

Одну з ігор "Кіт в чоботях":
Ілля відкрив для себе шашки:
Тренували логіку перестановки у Румікуб.
Складали квадрати Нікітіна верх ногами (коли є 12 квадратів розмішаних та всі одного кольору). Це виявилось не дуже простою задачею, хоч по кольорам швидко це роблять.
Бавились блоками Дьєнєша - щукали яку фігурку поставити, потім перевіряли одне одного. Уважність варто тренувати.
Багато готували (нові супи, борщ, печені яблука з сиром, спробували Мівіну, макарони з фрикадельками). Вчилися/покращували навички користування виделкою та ножем:
Суп з фрикадельками:
 Суп-лапша:
 Мівіна з салатом з моркви з часником:
 Доглядали за рослинами у рамках бізнес-проекту:
 Програмували на Scratch - створили калькулятор. Вчились працювати зі змінними, обробляти текст:

Робили таблицю по відмінюванню прикметників (доповнювали до іменників):
Звичайно, планували дні - меню та чим займатися:
Читали про мурах та писали своє закінчення до казочки "Курочка ряба". Гуляли по снігу (його у дворі багато).
Ось такі насичені маємо дні :)
Хто ще роздумує "чи приєднатися", приходьте у гості, побачите, відповімо на всі питання.

Немає коментарів:

Дописати коментар