На цьому тижні зустрічались лише один раз, адже хвороба Іллі завадила походу до школи. Але цей один раз був більш насиченим, адже мали ще одного учня. Ростік навчається у 2-му класі, це друг Іллі, який зараз на канікулах вирішив приєднатися.
Розпочали з фізкультури - рух столів з однієї кімнати у іншу, адже не вистачало зручного робочого місця для кожного учня.
Поговорили про правила школи, адже не всі з ними ще знайомі. Читали правило, пояснювали, приклади розповідали.
Займалися англійською - хлопці перевірили домашку, дописали про артиклі для БіБіСі. Ростік дізнався про артикль the. Поки Артем дописував, пограли у гру - я кажу слово, а Ілля каже до нього артикль англійською, для 2-го-класник просто каже є артикль the чи не має до нього.
По закінченню розставили парти на місця.
Дивились як працюють човни на водних подушках. Писали "Чи люблю я порушувати правила", з аргументацією. Артем та Ростік не люблять через покарання за порушення, а Ілля і не проти порушувати, адже хоче робити те, що правило не дозволяє, зате не любить покарань. Найменший учень писав просто обґрунтування своєї думки, старші ж розгорнуту розповідь.
Спочатку Ілля з Артемом вирішили, що Ростислав буде лише дивитись, як вони готують. Але потім розподілили ролі хто що робить з врахуванням новачка. Кожен мав собі роботу, щоб поставити готувати суп.
Поки готувався обід, пішли гуляти - знайшли сніжну гірку та спускались з неї, просто бігали.
Гречаний суп вийшов смачний, хоч і забагато юшки. Ростислав мав перший досвід готування рідких страв - не так це і складно, виявляється.
На творчому занятті продовжували квілінгом займатися - крутили сніговичків.
Спочатку зробити 3 кульки різного діаметру.
Склеюємо, додаємо носик-моркву, капелюх та очка. Спокійним та творчим дітям це заняття дається легше. Новенький замість багато розмовляти потихеньку все скрутив перший та пішов гратися.
Ілля з самого початку заняття не хотів їх робити, довелось 3 перероблювати, і задоволення ніякого цього разу не отримав. Але 4 нові прикраси одразу на ялинку у школі потрапили, 2 поїхали додому до Ростіка.
Дослідів було кілька
1. Писали лимонним соком та молоком таємні послання. Після написання ще їх не читали, лише поклали сохнути. Прочитаємо наступного разу.
2. Було молоко - потрібно перевірити на наявність крохмалю. Добре, що це малим не набридає і готові це робити часто. Але для Ростислава це було в новинку і захопливо. Побачили, що соди немає та як виглядає молоко, коли там крохмаль є.
3. Підпалювали сервертку
без сірників. Але з великою кількістю диму.
Дітям дуже це сподобалось. Обговорювали, що ж відбувається, чому серветка загорається. Познайомились з реакцією з виділенням великої кількості теплової енергії.
Роздивлялись окремо в мікроскоп речовини, які брали участь у реакції та ту, яка утворилась після взаємодії.
На підвечірок - бутерброди з рибною консервою. Кожен окремо робив начинку та потім мастив нею батон.
Закрили день спілкуванням та враженнями.
Дякую, Ростіку, за таку чудову компанію. Приходь ще!
Немає коментарів:
Дописати коментар