понеділок, 26 грудня 2016 р.

Тиждень 16 (19, 21/12). Цікавинки дня

Тиждень був насичений подіями.

Понеділок

Почали з програмування БіБіСі. Цей чудо-робот, який тільки й вміє пищати, але ж варто навчити його розмовляти англійською. Продовжували дописувати алгоритми для створення множини, якщо на вході однина. Та почали писати правила для утворення присвійної форми (не люди та не тварини).


Читали про Lownu, яка вже придумала, як врятувати небо від дірок - потрібно зробити кола. Згадували рахування англійською, усвідомлення англійських чисел.

Мали гостя, який приніс чудовий тортик та цікаве спілкування, яке змушує замислитись. Поки хлопці готували суп, поспілкувались про майбутнє. Хто ким хоче бути та чому. Влучні питання дають поштовхи для роздумів. Тепер Ілля вагається, чи хоче бути хіміком, хоча до цього був певен.
Хлопці дивились "Як це? Молоко" - процес в Україні. Що їдять корови, від чого залежить смак молока, як воно потрапляє в упаковку, скільки разів його задля цього тестують та як обробляють. Писали кожен про свою - Артем про "Як я буду фермером", а Ілля пояснював "Як я не буду фермером". Обоє ґрунтовно підійшли та розкрили своє питання.
Досліджували, як горять різні речовини. Побачили, що сіль, при сильному нагріванні починає "стріляти".
 А ось сода, коли горить, забарвлює полум'я у жовтий колір.
Ще хотіли пописати невидимими чорнилами, але при згадці про "письмо" обоє хлопчаків почали казати, що "Знову?", "Не хочемо.." і т.п. На що отримали відповідь, не хочете - не треба. Але навіть не знаєте що не хочете. Ще одна наука, не спробувавши, не варто казати, що це не цікаво.
Творили прикраси на ялинку. Сніжинки у техніці квілінг
Кожен накрутив по 2 штучки. Прикрасили ними ялинку.
Прогулянка у дворі дала змогу зліпити сніговика.

Все ще подорожуємо Україною. Дізнаємось про визначні місця, міста різних областей.

На завершення дня мали підвечірок з яєць з майонезом. Проста у приготуванні та смачна страва.

Вівторок

Їздили на перегляд мультфільму "Заврики". Сам мультфільм для меншої вікової категорії, але його подача не звична. Адже потрібно ходити по залам за завриками, багато різних деталей можна побачити на різних стінах.
Дякуємо Аням за компанію.

Середа

Прийшли, а частина двору перетворилась на ковзанку. Хлопці з величезним задоволенням цим скористалися та насолоджувалися.

З англійської продовжували програмувати робота. Дивились хто та що присвоює, які слова будуть у називному відмінку, а які у родовому. І з цього писали коли додавати s, коли лише апостроф, коли 1, коли декілька.
Читали про мурах. У мурашнику сталася аварія, бо працювали без плану. Спілкувались на цю тему, навіщо план, навіщо керівники, чи можна без них, за що їм платять гроші і т.п.
Писали план та потім по ньому твір. Тема "Як пограбувати банк". Ілля довелось змінювати план під твір, адже не все продумав. Але деталі показали, що певні пункти не такі важливі.
На обід грибний суп. Гриби купувались на підвечірок, але змінились плани по часу. То ж, хлопці вчились з ними робити першу страву.
Після партії гри у Румікуб, зустріч з Сашею, яку хлопці дуже чекали.
Розмовляли про вивихи, переломи. Першу допомогу, яку надати, що краще НЕ робити. Учні практикувались робити перев'язку одне одному. Мали трішечки часу, то зачепили тему харчового переїдання, отруєння та дій при цьому.
Наступний тиждень плануємо по графіку, а потім матимемо 2 тижні канікул.

Немає коментарів:

Дописати коментар