Понеділок
Почали з програмування БіБіСі. Цей чудо-робот, який тільки й вміє пищати, але ж варто навчити його розмовляти англійською. Продовжували дописувати алгоритми для створення множини, якщо на вході однина. Та почали писати правила для утворення присвійної форми (не люди та не тварини).Читали про Lownu, яка вже придумала, як врятувати небо від дірок - потрібно зробити кола. Згадували рахування англійською, усвідомлення англійських чисел.
Мали гостя, який приніс чудовий тортик та цікаве спілкування, яке змушує замислитись. Поки хлопці готували суп, поспілкувались про майбутнє. Хто ким хоче бути та чому. Влучні питання дають поштовхи для роздумів. Тепер Ілля вагається, чи хоче бути хіміком, хоча до цього був певен.
Хлопці дивились "Як це? Молоко" - процес в Україні. Що їдять корови, від чого залежить смак молока, як воно потрапляє в упаковку, скільки разів його задля цього тестують та як обробляють. Писали кожен про свою - Артем про "Як я буду фермером", а Ілля пояснював "Як я не буду фермером". Обоє ґрунтовно підійшли та розкрили своє питання.
Досліджували, як горять різні речовини. Побачили, що сіль, при сильному нагріванні починає "стріляти".
А ось сода, коли горить, забарвлює полум'я у жовтий колір.
Творили прикраси на ялинку. Сніжинки у техніці квілінг
Кожен накрутив по 2 штучки. Прикрасили ними ялинку.
Прогулянка у дворі дала змогу зліпити сніговика.
Все ще подорожуємо Україною. Дізнаємось про визначні місця, міста різних областей.
На завершення дня мали підвечірок з яєць з майонезом. Проста у приготуванні та смачна страва.
Вівторок
Їздили на перегляд мультфільму "Заврики". Сам мультфільм для меншої вікової категорії, але його подача не звична. Адже потрібно ходити по залам за завриками, багато різних деталей можна побачити на різних стінах.Дякуємо Аням за компанію.
Середа
Прийшли, а частина двору перетворилась на ковзанку. Хлопці з величезним задоволенням цим скористалися та насолоджувалися.Читали про мурах. У мурашнику сталася аварія, бо працювали без плану. Спілкувались на цю тему, навіщо план, навіщо керівники, чи можна без них, за що їм платять гроші і т.п.
Писали план та потім по ньому твір. Тема "Як пограбувати банк". Ілля довелось змінювати план під твір, адже не все продумав. Але деталі показали, що певні пункти не такі важливі.
Після партії гри у Румікуб, зустріч з Сашею, яку хлопці дуже чекали.
Розмовляли про вивихи, переломи. Першу допомогу, яку надати, що краще НЕ робити. Учні практикувались робити перев'язку одне одному. Мали трішечки часу, то зачепили тему харчового переїдання, отруєння та дій при цьому.
Немає коментарів:
Дописати коментар