Шкода, що хвороби переривають процес навчання, але все ж знову почали зустрічі.
Темою дня стало спілкування - хлопці не могли наговоритися. Постійно щось обговорювали.
З англійської мови додому були завдання з контрольної (по робочому зошиті, підсумок розділу). Хлопці дома її зробили, але за 2 дома трохи забули теми і пояснити, чому саме так зроблено, було важкувато. Одне з завдань було розставити у правильному порядку слова. Більш прості речення пішли усно, те, що складніше - писали на листочках та складали з них речення.
На обід борщ. Це то й же суп, лише замість крупи буряк та капуста. При готуванні перших страв кожен має свою роль (які розподілили самі) і їх виконують.
Хлопці чистять овочі:
Після куховаріння миття рук. А з рідким милом можна зробити величезні бульбашки.
Досліджувати поверхневий натяг весело.
Дивимось, як працюють світлофори. Як вони вирішують, коли перемикати світло? Чому не загорається одночасно у всіх зелений? У кого є "чарівні" пульти, які роблять "зелений шлях"?
Після перегляду обговорюємо навіщо екстреним службам "зелені коридори", що це дає для інших учасників руху. За допомогою Лего згадуємо: як переходити дорогу; в які боки дивитися; коли можна йти, а коли краще пропустити авто; який краще одяг носити у темну частину доби. Трішки про рух велосипедистів - де їм можна їздити, коли вони є пішоходами, а коли водіями, як переходити з велосипедом дорогу. Трішки про проїзд перехрестя водіями - хто кого має пропустити на перехресті.
Саме коли стаєш водієм, стаєш іншим пішоходом, адже трішки починаєш розуміти дії водіїв на дорозі та усвідомлюєш, що авто зупинити важче, ніж людину.
Учні писали "Правила космічного руху на Марсі".
Обідаємо
та йдемо грати у Барабашку, Барабольку та їх суміш.
Спочатку граємо лише брати речі. Потім ускладнюємо правила на "бери - кажи" - коли для одних карток треба брати, для інших казати (ще й англійською). Різні набори речей. Коли вже поєднати вітальню, де живе Барабашка з ванною, де живе Бараболька, було дуже весело та кипів мозок.
Мали чудового гостя. Знайомтесь: Олександр - практикуючий лікар невідкладної допомоги люб’язно погодився ділитися своїм досвідом з нашими учнями.
Адже на носі зима, а поруч чудові водосховища з льодом, то темою нашої зустрічі було "Поводження на льоді, перші дії в екстрених ситуаціях. Обмороження". Розповідав дуже багато цікавого: який лід безпечний, що робити, коли лід тріщить, коли сам провалився під воду, коли провалився друг, куди телефонувати, як допомогти. Які дії після того, як вилізли з води. Що робити, коли руки німіють та біліють.
Грали у "я сам провалився у воду - як вилізти" та "допомога другові, який у воді".
Сподіваюсь, хлопці будуть обережними та у них таких ситуацій не трапиться. Але основи краще знати.
Швиденько повечерявши борщиком, розбіглися по домівках та на айкідо.
Немає коментарів:
Дописати коментар