неділя, 27 листопада 2016 р.

Тиждень 13 (21, 23/11). Цікавинки дня

Діти хочуть йти до школи. Роблять  домашні завдання з бажанням. До цього року син дуже чутливо відносився до домашніх завдань, не хотів їх і все. У 2-му класі, коли він відвідував домашню школу у Ворзелі, вчитель задавала домашні завдання, які він робив у школі ж, лише після обіду (під час тихої години). Але ця назва "домашні завдання" кілька тижнів приносила додому сум. І в школу він через це не хотів ходити. Вирішилось, що цю роботу називати не домашньою, а самостійною.
Коли ж я запропонувала англійську робити дома, а у школі лише разом перевіряти, то невеличкі вагання у дітей були. Та через одну зустріч обоє побачили ефективність цього методу, адже кожен робить зі своєю швидкістю, теорію розбираємо разом, усні завдання робимо разом і більше часу у школі залишається на інші цікаві справи.
Меню стає більш різноманітним - додаємо випічку, власного приготування. Спроба №1 - шоколадний кекс. Терти шоколад не просто, зате після тертя дуууже смачно.
 Ілля ж вчився збивати інгрідієнти та був головним у розмішуванні.

 Поки кекс печеться, займаємось англійською. Перевіряємо, що зроблено, знаходимо як правильно писати та чому саме так. Продовжуємо присвійну тему. Картками від Барабашки граємо гру "Відгадай чия картка". Кожен обрав картку, запам'ятав, склали картки разом, перемішали. Відкрили картку гравці питають інших, чи є на їх картці певний колір чи предмет (відповідь має бути лише так чи ні). Задача - відгадати, чия це картка.

Добра вийшла практика на it's my mum's card, it's hers, have you got, have/haven't got, my/your/his/her, is, isn't.
Читання англійською зі знаходженням як читається множина, як написана присвійна форма, який час. Артемові одне слово перекладала 3-чі, але чомусь одразу ж воно вилітало, доки не записав. Причому вже на 3-й раз він сам дивувався, що не запам'ятав.
 Розмовляли про податки. Звідки вони пішли, чому їх платили, чи потрібно їх платити. Наступного тижня заведемо тему про голодомори в Україні, оскільки наша країна мала таку історію, яку не варто повторювати.
Під апетитний кекс з лимонадом дивились як працюють водні мотоцикли.
 Яку швидкість розвивають та за який час? Намагались зрозуміти чим відрізняється швидкість від зміни швидкості (прискорення) та зміни швидкості на одиницю маси. Що таке гідродинаміка, чим вона відрізняється від аеродинаміки.
Писали "Як я провів літо". Ілля згадував про море. А Артем дуже ґрунтовно пояснив, чому літо в нього було не дуже добрим.
Готування супу вже доводиться до автоматизму і стає з кожним разом все швидше, але порізані пальчики ще зустрічаються.
 Мультиварка завантажена, є час на творчість. Додаємо рослинності у класі. Міні-кактус 3Д:
 Комплект зацвів:
Оскільки біля полудня їли ситний кекс, обід мали пізнім.
Після трапези, створили нові маршрути Європою. Діти потрохи починають створювати свої стратегії гри. Не завжди вони виграшні, але будують алгоритми, розвивають мозок.

У середу почали з іноземної мови. Цікаво було спостерігати, як обоє пояснюють свою думку, у себе ж знаходять та виправляють помилки без зовнішніх підказок. Приємно ростуть.
Під час читання англійською було рахування до 20. Рахували в прямому порядку, потім у зворотньому від 10 до 0, грали у гру - кожен називає наступне число, але якщо число закінчується на 3 чи ділиться на 3, кажемо Гоп. Дійшли до 25.

Почитали про мурах. Про те, як же влаштований мурашник рабів, як почуваються мурахи та лялечки панів та у яких умовах живуть інші. Спілкувались про сьогодення - про Януковича та його статки, його слуг-міліціонерів. Про людей, які, як і головний мураха Ферда, хочуть жити у правді. Як зробити, щоб люди жили по одним правилам? Що немає нічого поганого у заможності, якщо вона зароблена по правилам, а не вкрадена.
Розсунули столи для зручності подальшої роботи. Сподобалось таке положення, перекус з кексом, що залишився з пн.
 Не писали твору, але згадували правила, як відмінюється іменник. Що саме у ньому змінюється - корінь, основа, закінчення? Як змінюється? Робили таблиці, які потім поєднали на ватман та тепер маємо підказку.
Погода дозволяє щось робити на вулиці, то ж досліджували створення виру у бесідці. Цікавились як та чому?
Після фізики хлопці трохи побавились пістолетами з лінійок, а потім обід. Почали додавати сушену зелень та мелений перець, кажуть, що суп так смачніший.
 І новий досвід у готуванні. М'ясний салат. Овочі були відварені на пару разом з супом. Чистити варену картоплю виявилось легше, ніж сиру, а от з морквою навпаки.
Школярики поставили собі питання і самі ж міркували над відповіддю: чому сире яйце не тверде, як варене? Дійшли висновку, що з твердого було б важко вилуплюватися курчаткові.
 Ілля має досвід готування цього салату, але за допомогою кухонного комбайну. Тут вчимося роботі зі ситечком. Показую на моркві.
 А картоплю та яйця самостійно вже подрібнюють.
 Досить гарно виходить: швидко та просто (пальці цілі).
Ковбасу та цибулю різали ножем. Солоні огірки забули взяти :(
Назвали інгрідієнти англійською: there is a half of onion, there is a carrot, there are 2 eggs, there are 2 popatoes, there are 150 grams of sausage, there will be a half of pack of mayonnaise, there will be a half of teaspoon of salt.
Хлопці дуже хотіли зіграти у Румікуб (який був по плану), то ж на партію якраз вистачило часу.
За підвечірком закриваємо день - кому що сподобалось, що нового дізналися, що не сподобалось, що можна зробити краще.
Швидко написавши план на понеділок, кажемо "До зустрічі наступного тижня".

Немає коментарів:

Дописати коментар