понеділок, 7 листопада 2016 р.

Тиждень 10 (31/10, 2/11). Цікавинки дня

Всі учні Школи допитливих почали атестуватися у одному закладі, отже, вимоги до знань однакові. Тепер треба звести знання по різних предметах до одного знаменника та продовжувати розвивати допитливість до світу разом з академічними знаннями та навичками.

Почали, як завжди, з англійської. Варіації have got.
На зустрічі питали, по якому підручнику займаємось. Ось по такому.

Після письма іноземною, ставили готуватися новий суп зі свининою. У ньому м'ясо та картопля мають бути порізані брусками 2*5см. От лінійка пішла у справу.
Артем теж нею користувався для вимірювання розмірів картоплини і уявлення як її розрізати.
Дивились про мотоцикл, який працює на водні. Після його роботи у повітря потрапляє лише вода. Згадували, як називаються такі речі, які не шкодять навколишньому середовищу.
Хлопці вигадували свої еко-підприємства, писали про їх роботу. Ілля про переробку пластику (Сергію, чекаємо, коли можна буде прийти до тебе подивитись, як це працює), Артем про переробку скла (варто на екскурсію у склопереробний завод піти). Також малювали свої винаходи.


У середу вирішили, що змінимо формат занять з англійської. У школі будемо робити усні вправи, розбирати тему, а дома будуть заповнювати письмову частину, і наступного разу у школі будемо її перевіряти. Перші домашні завдання. Отже, проговоривши, хто що має, подивились, що потрібно написати дома, перейшли до читання про мурах. Після прочитаного почали зводити до базових знань українську мову. Виготовляли кола з відмінками іменника.
 Вирізати кола виходить вже досить вправно, рівно.

 Ділили коло на 7 приблизно рівних частин. Без транспортира було не дуже легко це зробити, але вправилися.
Вписували питання у віконечка.
 В результаті, прокручуємо питання, на звороті отримуємо назву відмінка.
У книжці про мурах шукали які відмінки у іменниках. Згадували, як ставити питання у реченнях (зв'язок слів у реченні). Потрібно ще над цим попрацювати окремо, особливо зв'язок слів у реченні, адже від нього далі йдуть відмінки.
Розмовляли навіщо вивчати відмінки - слова в українській мові підкоряються певним правилам і, якщо знати ці правила, можна незнайомі слова правильно змінювати.

На обід готували суп з макаронами та свининою. Вийшло і гарно, і смачно.
А поки готувався суп, грали у гру "Паровозики": хлопці придумували оптимальні залізничні шляхи між різними містами, намагалися набрати якомога більше балів.


У середу також вивчали взаємодію кислоти (оцтової) та карбонату кальцію. Оскільки результати досліду можна помітити не одразу, то ще у понеділок кожен з хлопців занурили по курячому яйцю у оцет. А щоб було цікавіше та, у прямому розумінні, яскравіше, у склянки вичавили вміст оранжевого та зеленого маркерів.


У середу, після 2 днів у кольоровому оцті, яйця не тільки змінили колір, але й на дотик стали пружні, наче гумові м'ячики. А через надзвичайно тонку оболонку можна було розгледіти жовток.
Через зелену оболонку жовток було видно значно краще.
Як справжні дослідники, хлопці задалися питанням, чи будуть яйця відскакувати від стіни та підлоги, наче гумові м'ячики?
Урешті-решт зійшлися на тому, щоб спочатку просто стиснути яйце рукою і подивитися, що з того вийде, а потім вже випробовувати на стінах та підлозі. Яйце виявилося не таким вже й "гумовим" - всередині воно залишилося рідким і незабарвленим.

Немає коментарів:

Дописати коментар