суботу, 19 листопада 2016 р.

Тиждень 12 (14, 18/11). Цікавинки дня

А до нас прийшла зима! Хлопці у захваті від чистенького та рівненького снігу, по якому можна бігати, валятися, ліпити. Мали трохи часу побавитись до занять, чим і скористалися.
У англійській продовжували присвоювати речі. Розбирали, як читаються ці закінчення, форми присвійних прикметників та присвійних займенники, де які використовуються. Згадали загальновживані фрази: "What is your name?", "What is its name?"/

Почали читати казку англійською "Lownu mends the sky". Згадували, чому саме так побудована фраза piece of blue, як читається pieces.
На сьогодні українські книжки українською дуже гарні, а от англійською видно, що це переклад (побудова фраз, дуже мало ідіом...). Обожнюю оригінальні англійські/американські книги для вивчення мови.

Хто та як друкує газети? Чому друк називається офсетним? Як швидко це відбувається? Знаходили відповіді на всі ці запитання у черговому випуску "Як це працює". Дивились, як друкує принтер, який у школі.
Хлопці поміняли місцями кольорові картирджі, щоб "заплутати" принтер, але він виявився розумним. Побачили, що там є невеличкі чіпи, що скануються принтером і визначають колір картриджа.
Писали замітки у газету. Артем про пошук друзів для ліпки бази зі снігу, а Ілля розшукував кота, що загубився. Згадували особливості, ключові слова.
Чудова снігова територія тягнула до себе. Ілля з Артемом поставили обід і пішли насолоджуватися сезоном.
 Грали у сніжки, закопував Артем Іллю, зробили снігову кулю. Розважались.
Пообідавши супом, в який забули всипати крупу (так спішили на вулицю), досліджували рідини, які в пляшці тримаються шарами.
 Дивились які речі у яких рідинах тонуть, а у яких плавають.
 Корок плаває на поверхні спирту (найвищий шар рідини), парафін плаває на поверхні олії, але тоне у спирті, віск плаває на поверхні води, але тоне у спирті та олії, ґума (стікіз, канцелярська гумка) та картопля плаває на поверхні меду, але тонуть у спирті, олії та воді, металевий гвіздок тоне у всьому. Трішки дізнались про силу тяжіння та виштовхування, чому у воді легко тримати та переносити речі, які на березі здаються важкими.
І спробували змоделювати закон Архімеда та практиці - виштовхували воду.
І знову на вулицю. Довго думали, чи грати у гру ДО прогулянки, чи ПІСЛЯ. Розуміли, що після не буде багато часу. Вирішили, що пограти можна і в інший день, а от сніг вже так давно чекали.
На підвечірок бутерброди з маслиновою начинкою.
 Дуже смачно, але по консистенції більше схоже на салат з хлібом (не трималась начинка).
Повертатись додому дуже красиво.
У четвер планували спільну поїздку на STEAM fest, але за станом здоров'я Артем не зміг. Але Ілля подивився на машинки, на кров під мікроскопом, 3д принтер, вишивальну машинку, яка працює від комп'ютера, деякі кристали та їх сліди, квадрокоптери та ще багато цікавого.

П'ятниця розпочалась з перевірки англійської, чому саме так потрібно читати, вставляти присвійну форму. Згадували про використання присвійної форми у родинних зв'язках, подивились, що зробити на наступний раз.
 Читали про pieces of blue які falls.
Школярики поливали вазони, мили коробочки від солей, адже вони на ґрунт просочуються, помітили, що ті, що пересаджували на початку осені вже величенькі, 2 фіалочки з попередньої пересадки померли.
Про мурах читання було цікавим. І дуже не очікувано закінчився розділ, хлопці погодились у понеділок послухати читання, замість перегляду передачі.
 Знову розмовляли про рабство, про те, як дізнатися, що ти живеш не дуже добре, а можна жити краще. Про користь подорожування та допитливості. Писали про місця, які хочеться відвідати. Ілля бажає дістатися Антарктиди, щоб побачити юрти, тварин, а Артем у США, щоб стати відомим актором та подивитись на статую Свободи. Хлопці дивились на дитячі карти світу, що висять у нас на стіні, і дійшли, що це не карта насправді, а просто зображення. Обговорювали як пишеться масштаб, з буквою с чи без неї. Краще користуватись словом мірило :)
Знову супчик, на цей раз з рисом та м'ясом.
 І прогулянка, доки він готується. Сніг майже розтанув, міряють калюжі.
Після обіду, дивимось у мікроскоп на друковані зображення, які дійсно складаються з крапочок 4-х кольорі, дивний вигляд паперу (не такий гладенький, як здається без мікроскопу) та структуру гумки.
Дивимось та порівнюємо літери на брошурах, альбомах, книжках. Вивчаємо елементи петриківського розпису, з них Ілля з Артемом вигадують свій шрифт.
 Найважче давались літери д та в.
Підвечірок - бутерброди з соусом бешамель. Ням!

Поки готуються, хлопці прибирають, складають розклад на наступний тиждень.
 Під час трапези розмовляємо, що було цікаво, про що дізнались, що було важко. Закриваємо день та тиждень.
Всім гарних вихідних! До зустрічі наступного тижня!

Немає коментарів:

Дописати коментар