Англійська - по розкладу. To be or not to be - і у різних формах теперішнього часу.
Юні повари на обід готували новий рецепт з куховарської книги. Ділили навпіл ігрідієнти, вчилися читати рецепти з книги.
Овочевий суп. Поставили варитися.
Поки він готується, дивимось "Як це працює. Великий бінокулярний телескоп". Цікавляться та дізнаються, чому ж викривляються дзеркала, яка їх вага (рахували, скільки Іллів та Артемів важать), що та як далеко можна побачити у цей телескоп, що таке фокусування.
Обід теж на вулиці. Мамам суп засмакував, дітям не дуже. Це варіант літнього легкого овочевого супу, але завдяки заправці з молока та яйця, він має чудовий вершковий аромат, що діти дуже зацінили.
Збирали модель робокачки. Під рукою не було викрутки, тож замість неї пішов у діло ніж.
До кінця деякі болти не закрутились і вона працювала, але не ходила. Наступного тижня докрутимо викруткою.
Будинок, де знаходиться школа, живий. Тут є свої мешканці, окрім нас - різні павучки та жучки. Діти самі вирішили зробити коробку для жуків (у неї є дверцята, які блокуються додатковими деталями Лего). І туди селили жителів.
По графіку встигали і мали вільний час, то ж пішли на прогулянку до озера. Поруч є залізна дорога, по якій потяги їздять 1-2 рази на день. Вона веде до водойми (йде понад нею).
Знайшли цікаву рослину, у якої насіння - величезні пушинки, дуже м'які.
Хміль поліз на верховіття.
Біля озера чудове місце для розваг
Найкраща забавка - кидати камінчики чи водити великими палицями по воді, топити кораблики.
Дорогою назад зустріли дикий огірок.
У ньому була така насінина.
І назбирали різного листячка для гербарію.
На підвечірок мали нові бутерброди по книжковому рецепту.
Дуже смачно та красиво вийшло.
На останок, розгадували загадку з Thinker'а:
У середу англійської по зошиту було небагато, але якраз зачепилась тема професій. У нас знайшлись картки з професіями, заняттями. Переглянули усі. Трішки роздали кожному і складали професії в алфавітному порядку. Намагалися по пам'яті ті, які знали. Або дивились зі звороту на підказки.
Коли кожен розклав свої картки, робили спільний алфавітний ряд. Ілля намагається зробити все швидше, при цьому не даючи Артемові час на роздуми. Але знає алфавіт англійський гірше за Артема. Якби працювали більше у парі, результат вийшов би правильніше.
Для себе на майбутнє - не показувати де саме помилка, хай шукають спільно та виправляють.
Хлопці поставили варитися кабачковий суп і пішли читати про мурах. Ферда цього разу вигадував різні цікаві пристосування для полегшення життя. Поговорили про винаходи, чи корисно полегшувати життя людині. Ілля вирішив, що не добре, коли все за тебе роблять машини, адже тоді чим займатися людині?
Писали про свої винаходи для прийому гостей.
Ілля придумав гойдалку, яка при відкриванні дверей летить, ти на неї падаєш і вона доносить у коридор. Артем - робота, що знімає одяг і потім на стільчику везе тебе одразу у кухню на щось смачненьке. Захотіли проілюструвати ідеї.
Суп-пюре потребує перетворення у пастоподібну масу. Блендер чудово допомагає у цьому. Хоч рука і втомлюється постійно тримати кнопку.
Сухариків не було, зате знайшлись крекери-літери. Кожен з дітей мав скласти по 1 слову для прикраси. Вибирання літер було захопливим.
І тут Іллю "поперло". Спочатку: катання на роликових ковзанах.
Поміркувавши, доповнив: я - роликовий ковзаняр (підключивши сьогоднішню тему)
На останок, дуже скромно додав слово "супер".
Обід готовий. Смачного! Happy, glue, football, mum - слова, що зробили страви апетитнішими.
По обіді - хімічні досліди. Досліджуємо склад продуктів.
1. Чи є у молоку крохмаль? Йод покаже.
Чи є у молока з крохмалем запах? Який крохмаль на смак? Що нам дає домішування крохмалю до молочних продуктів?
Видно, що у пляшці ліворуч молоко синювате - показник наявності домішки.
2. Це й же дослід зі сметаною.
Ліворуч - багато крохмалю, праворуч - штучно ми крохмаль не додавали, але видно, що у сметані початково була ця домішка.
3. У питному йогурті крохмалю немає.
4. Перевіряємо, чи є у молока з пакету молочний білок. Чи можна з нього зробити сир? Згортаємо молочний білок за допомогою оцтової кислоти.
Згорнувся - виділились явні сліди.
5. А білок яєчний теж згортається (біліє) під дією кислоти. На фото видно прозорий білок та білувату частину (як бульбашки) - те, що згорнулось.
6. Перевірка наявності молочної кислоти у йогурті. За допомогою соди. Видно слабку дію, отже кислоти небагато.
Але якщо у розчин з молока та оцту додати соди, то вийде реакція з великим виділенням піни, що захоплює увагу на довго.
7. Досліджуємо, чи є кислота у фруктах - лимон, апельсин, яблуко. Хлопці побачили явно, що у лимоні найбільше кислоти, потім йде апельсин і у яблука теж трохи є.
І продовжили вивчати взаємодію кислоти та лугу
Це дуже цікаво.
Коли набавились з продуктами, грали у Фермера, будували свої господарства. Хлопці хотіли грати у іншу гру, але по розкладу запланували цю. Довелось грати...
Підвечірок. Готування новинки - сирники (з книги рецептів).
Вимісили тісто, кожен робив своєї форми: Артем овальні, Ілля квадратні. Мали зробити "ковбаску" певного діаметру і потім з неї 1,5 см відрізати частинки. Скільки це 1,5 см? Не уявлялось, то ж підказали батьки - а яка товщина пальця? Саме така, як треба!
Першу порцію юні кухарі погано панірували. Результат - частина пристала до дна мультиварки. Друга та третя черги вже чудово приготувались.
Поки смажились, писали план на наступний тиждень. Понеділок записує Ілля, а середу - Артем. Коли була черга середини тижня, Ілля вивчав книгу рецептів від мультиварки, що ж ще смачного можна приготувати? Підказував ідеї.
Наступних зустрічей нас теж чекають цікаві справи. Будьте з нами.
До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар