Цього тижня графік змістився на ср та чт.
Почали, як завжди з English. Трохи теорії про означені та неозначені артиклі, де пишуться означені артиклі, де ніякий артикль не ставиться. Невеличка вправа письмова. Та потім грали у лото, вже усвідомлено використовуючи a/an та the.
Як це працює? Сонячні електростанції. У пустелі сонце світить 300 днів на рік. Скільки днів не світить сонце? Згадали скільки днів у році, як називаються місяці англійською, як визначити на кісточках рук скільки днів у якомусь місяці - 31 чи менше (28/29 для лютого чи 30 для інших). Дізнавались, чому форма відбиваючих дзеркал параболічна? Згадали, що такої ж форми дзеркало у телескопі, про який ми дивились у вересні.
Писали про те, що буде, якщо сонце зникне. У кожного свої ідеї. Але обоє погодились, що буде "суцільний жах!"
Творчість від Артема.
Перші тексти, що писали, у нього зачин був питальним. Виштовхуємо його з зони комфорту і зачини змінюються.
Куховарять на обід окрошку. Варіант осінньо-літній.
Оскільки Ілля дома вже куштував цю страву з різними заправками, то знає, з чим він хоче. Його друг з мамою обирають серед мінеральної води, кефіру та ряжанки. Хлопчику більше смакує кефір (як і мені), а Олі - ряжанка (як у Іллі).
Смачного! Поки споживали, поговорили, чому ця страва літня - варіанти були, бо саме влітку великий набір свіжих овочів, сам суп холодний, його добре їсти, коли ззовні жарко.
По обіді поставили готуватися яблука з корицею та медом
та пішли досліджувати електросхеми. Складали зі звуком, дивились, як звучать в залежності від порядку підключення клем.
Смачненькі яблучка з шоколадкою на підвечірок.
Цього дня був короткий шкільний графік, адже всі разом ходили на допрем'єрний показ Микити Кожум'яки. По дорозі грали у "чорну скриню", яка перетворює те, що входить, у будь-що (дякую за ідею доповідачу Workshop по математиці від Беркошко). Діти самі гарно загадували і чудово відгадували алгоритм роботи чорної скрині.
Трішки походили по магазинах в очікуванні і побачили, на що хочуть збирати гроші у бізнесі.
Четвер був днем англійської. Оскільки те, про що говорилось вчора, було лише на словах, у пам'яті відклалося не багато. А тут - заповнювати зошит. Тобто розуміти, як саме та що писати. Знову правила згадували, розбирали, розуміли. І писали, перевіряли, спілкувались чому саме так. Зайняло багато часу.
У перерві чай з тортиком від тата Іллі (у нього зараз готувально-тортиковий період).
Поки Артем пише, Ілля поливає квіти, складає Лего (але не довго, бо самому вже не цікаво), робить досліди з центром ваги та точкою рівноваги лінійок/кульки та всього, до чого дотягнеться. . Наступного разу візьму робочий зошит шкільний, щоб заповнював.
Хочу сказати про різницю між домашнім та шкільним навчанням. У домашньому навчанні (варіант Юлі та Іллі) не вийде пропустити повз вуха певні теми. Адже, щоб заповнити зошит, написати контрольну, потрібно розуміти, про що йде мова. І потрібно розуміти не лише вчителю (мамі/репетитору), а й учневі, адже це йому потім атестуватися. В той час, як у деяких школах можна "прослухати" предмет і все. Та й, якщо дитина не розуміє тему з одного боку, можна зайти з іншого, адже дома дитина одна, і зрозуміти, що вона не зрозуміла простіше.
На обід хлопці готували парові курячі котлети з сиром та гречку. Сир постійно хотів вилізти назовні, в одній з котлет це йому вдалося.
У перерві між готуванням та їжею - читаємо про різні стадії життя мурах.
Спілкуємось про різних тварин, скільки у них життєвих циклів - у мурах 4 (як у книжці); у жаби 3: ікра, пуголовок, жаба; у людини - 1: людина; у птахів 2: птах, яйце; у риб 2 - риба, ікра... Писали на тему "Якби я жив 500 років". Чи то втомились після англійської, чи то пізній обід (який ще готувався), але висновки ні в одного не виходили. То ж, зробили обідню перерву
та успішно і швидко закінчили роботу у зошитах.
Хоч у планах були настільні ігри, але бачили, що розумово потрібен відпочинок. Просто вільний час, у який Ілля знову захотів складати мікросхеми, а Артем спостерігав та відпочивав.
Під кінець дня, зацікавились книгою рецептів, адже "що готувати наступного разу?".
Придумали борщ, бутерброди з сиром та макарони з сосисками. Так, кулінарна книга має різні рецепти. Напевно, замінимо на макарони з фаршем по ходу. Довго думали, що робити у середу - досліди чи бізнес (пересаджувати рослинки). Вирішили, що рослинам більш необхідно більше простору для життя та розвитку. Але записали у список, бізнес та фіз. досліди.
Так і пролетіли 2 шкільні дні. До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар